Handelsbetingelser

Betaling

Nipura Skin Care modtager betaling med:

  • VISA-Dankort, Dankort
  • Mastercard
  • VISA, VISA Electron
  • Apple Pay, Google Pay

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms. Nipura Skin Care bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

 

Levering

Leveringsomkostninger er 45 kr. i hele Danmark. Ved bestillinger over 300 kr. er levering gratis. Dine varer afsendes førstkommende hverdag, og leveres indenfor 5 hverdage med GLS.

 

Reklamation

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet eller efter åbning. Nipura Skin Care vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering og reklamationer rettes henvendelse til:

Nipura Skin Care
Krohaven 30
4140 Borup

info@nipura.dk

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Returret

Der gives 14 dages fuld returret på uåbnede varer købt i vores Webshop. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde. Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal du returnere forsendelsen senest 14 dage efter.

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@nipura.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur.

Varens stand, når du sender den retur: Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som ikke skyldes anden håndtering.

Hvis varen er ødelagt udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. For at få hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må se varen, men ikke tage den i brug.

 

Klagemuligheder oversigt og links

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@nipura.dk